Yeni Başlayanlar İçin Binance Rehberi

 Yeni Başlayanlar İçin Binance Rehberi



Dünyanın lider kripto borsası Binance.com'a hoş geldiniz. 

5 hızlı ve kolay adımla başlayın:1. Adım: Hesap Açmak İçin Kaydolun2. Adım: Doğrulamayı Tamamlayın3. Adım: Kripto Yatırın4. Adım: Kripto Alın5. Adım: Binance Ürünlerini Keşfedin

1. Adım: Hesap Açmak İçin Kaydolun

Binance Uygulaması, Binance web sitesi veya Binance Masaüstü Uygulaması üzerinden e-postanız veya telefon numaranızla bir Binance hesabı oluşturun.

2. Adım: Doğrulamayı Tamamlayın

İtibari para yatırma ve çekim limitlerini etkinleştirmek için Binance hesabınızda Kimlik Doğrulama işlemini tamamlayabilirsiniz. Bu işlem genellikle birkaç dakika sürer ve temel hesap bilgilerinizin doğrulanması, kimlik belgesinin sunulması ve bir selfie/fotoğraf yüklenmesi adımlarını içerir.

Binance hesabınızı güvene aldığınızdan emin olun. Biz hesabınızı güvende tutmak için elimizden gelen her şeyi yapıyoruz, fakat siz de Binance hesabınızın güvenliğini büyük oranda artırma gücüne sahipsiniz. Daha fazla bilgi için Güvenlik İpuçları makalemize bakabilirsiniz.

3. Adım: Kripto Yatırın

Başka bir cüzdanda kriptonuz varsa, bu varlıklarınızı Binance Cüzdanınıza yatırabilirsiniz. Binance hesabınıza nasıl kripto yatırıp çekebileceğiniz hakkında daha fazla bilgi için buradaki SSS bölümüne bakabilirsiniz.

Video Rehber

Kripto cüzdanları hakkında pek bilginiz yoksa, daha fazla bilgi edinmek için buradan Academy makalemizi okuyabilirsiniz. Binance Hesabınızın/Cüzdanınızın şifresini, özel anahtarlarınızı ve 2FA kodlarınızı hiç kimseyle asla paylaşmamanız gerektiğini lütfen unutmayın. Binance, sizden hassas bilgilerinizi paylaşmanızı asla istemez.

4. Adım: Kripto Alın

İtibari Para Yatırın 

Ülkenize bağlı olarak banka transferi ve banka kartları ile Binance hesabınıza EUR, BRL ve AUD gibi 50'den fazla itibari para yatırabilirsiniz. Farklı itibari para kanallarını burada bulabilirsiniz. Yatırma işlemini tamamladıktan sonra bu paraları doğrudan kripto almak için kullanabilirsiniz.

Banka/Kredi Kartınızı Kullanarak Kripto Alın 

Binance web sitesi veya Binance Uygulamasındaki Lite Mod aracılığıyla doğrudan kredi/banka kartınızı kullanarak kolayca kripto alabilirsiniz.

Video rehber

P2P (Eşler Arası) Alım Satımı Kullanarak Kripto Alın

P2P yöntemlerini kullanarak da kripto alabilirsiniz. Bu hizmet, doğrudan sizin gibi diğer kripto meraklılarından kripto satın alabilmenize olanak sağlar. P2P'de nasıl kripto alabileceğiniz hakkında bilgi edinmek için bu sayfaya bakabilirsiniz.

Video rehber

5. Adım: Binance Ürünlerini Keşfedin 

Spot Alım Satım 

İlk kriptonuzu aldıktan sonra çeşitli alım satım ürünlerimizi keşfetmeye başlayabilirsiniz. Spot piyasalarda BNB de dahil olmak üzere yüzlerce kriptoyu alıp satabilirsiniz. 

BNB, Binance Ekosistemi'ne güç verir. Binance Chain ve Binance Smart Chain'in yerel coinidir. BNB'nin, Binance borsasında ve Binance DEX'te (Merkeziyetsiz Borsa) komisyon ücretlerinin ödenmesi ve çevrim içi ortamda ve mağazalarda ürün ve hizmetler için yapılan ödemelerde kullanılması gibi çeşitli kullanım alanları vardır. En önemlisi de Binance Borsası'nda alım satım komisyonlarını BNB ile ödemeyi tercih ederek özel bir indirim kazanabilirsiniz. 

Video rehber

Binance Earn

Alımla satımla ilgilenmiyor, fakat yine de kripto birikimlerinizi artırmak istiyorsanız, Binance Earn'ü deneyebilirsiniz. Binance Earn, pasif gelirinizi büyütmeniz için size eksiksiz bir finansal ürün yelpazesi sunar. Bu ürünler arasında Kilitli Staking, Launchpool ve Binance Liquid Swap sayılabilir.

Video rehber

 

Kriptoda yeniyseniz blockchain ve kripto hakkındaki her şeyi öğrenmek için tek durak rehberiniz olan Binance Academy'yi ziyaret etmeyi unutmayın. Öğrenmeye buradan başlayın.

Lütfen unutmayın: Kripto para alım satımı, yüksek risk içerir ve sermayenizin kaybına neden olabilir. Alım satım yapmadan önce ilgili riskleri anlamak için her zaman kendi araştırmanızı yapmalısınız (DYOR).

Bizi Telegram, Twitter, Facebook ve Instagram'da takip edin.